Συγγνώμη, αυτή η Αγγελία έληξε.

BACK OFFICE ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ / ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ (ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ)

Περιγραφή Θέσης/εων Πρακτικής Άσκησης:

Αναζητούμε άτομα (2) για υποστήριξη τμήματος Εξυπηρέτησης πελατών (διαχείριση & δρομολόγηση παραγγελιών, διαχείριση συμφωνιών με σημεία επιτόπιας κατανάλωσης (ΣΕΚ) & των σχετικών αποδόσεων).


Οι Πρακτικά Ασκούμενοι θα Εκπαιδευτούν: - Atlantis (καταχώρηση & επεξεργασία παραγγελιών, καταχώρηση καταναλώσεων ΣΕΚ)
- Entersoft (έλεγχος και έγκριση συμφωνιών καταναλώσεων, δημιουργία παραστατικών απόδοσης καταναλώσεων)
- Ανανέωση και αποστολή Sales Report (weekly)
- Αρχειοθέτηση παραστατικών
Απαραίτητα Προσόντα: - Γνώση Office 365 (Excel)
Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες: - Excel
- Ευχέρεια στην διαχείριση Η/Υ & συστημάτων CRM
- Βασική γνώση αγγλικών
Θέσεις Πρακτικής Άσκησης: 2 άτομα
Τελειόφοιτοι/Πτυχιούχοι: ΤΕΙ/ΙΕΚ
Υποβολή Αίτησεων Μέχρι: 20/05
Επωνυμία Εταιρείας: CONCEPTS SA
Αποστολή Βιογραφικών στο παρακάτω e-mail/website: [email protected]
Πως να κάνεις αίτηση για αυτή τη θέση: Στείλτε το βιογραφικό σας πατώντας στην καρτέλα "Αποστολή βιογραφικού".



Αξιολόγηση 0 ψήφοι
List your vacancy and find international interns
Είσαι Εργοδότης;
Κλικ εδώ